kolmapäev, 27. detsember 2017

Personalijuhi teenus ja konsultatsioon väikefirmadele



Majanduspartner pakub väikefirmadele personalijuhi teenust ja personalivaldkonna konsultatsiooni , mis on sobilik eelkõige ettevõttele, kel puudub püsivalt oma personalijuht või vajatakse lühiajaliselt personalivaldkonna spetsialisti.

Ettevõtte suurusest tulenevalt ei ole täiskoormusega personalijuhi palkamine alati otstarbekas ning põhjendatud.  Pakutava teenuse eesmärk on pakkuda ettevõtetetele kokkulepitud mahus ja personalijuhi tööde teostamist.  Teenus võib sisaldada näiteks kombinatsiooni alljärgnevatest tegevustest või valikut nendest:
 
nõustamine tööõiguse osas, vajaliku dokumentatsiooni vormistamine;
juhtkonna nõustamine ja konsulteerimine töösuhete alastes küsimustes;
personalidokumentide loomine ja järjepidev haldamine (töölepingu kirjalikud dokumendid, ametijuhendid, isikuandmete haldamine jm ;seadusandlusega reguleeritud dokumentatsioon)
tööseadusandluse muudatuste jälgimine ja ettevõttes rakendamine;
tööandja töökorralduslike dokumentide koostamine;
puhkuseajakavade koostamine;
ülesütlemisavalduste koostamine ja  töösuhte lõpetamise vormistamine;
Rahulolu- ja motivatsiooniuuringute läbiviimist
Motivatsioonisüsteemi loomist
Palgakorralduse süsteemi loomist
Ametikohtade hindamist
Töötajate töösoorituse hindamist
Motivatsiooni- ja töötasustamise süsteemide haldamist
 
arenguvestluste süsteemi loomisel
koolitus- ja arenguvajaduste väljaselgitamist
koolitus- ja arenguplaanide koostamist
koolituste  ja eriürituste korraldamist tulenevalt kliendi vajadustest
 
organisatsiooni ja personalijuhtimine
personaliarvestuse korraldamine
palgasüsteemide audit ja diagnostika
töösoorituse hindamine ja arenguvestluste läbiviimine
uue töötaja juhendamine ja sisseelamisprogrammid
värbamise ja personali valiku läbiviimine
Töölepingute, isikuandmete ja ametikirjelduste haldamine
Ettevõtte siseregulatsiooni dokumentide koostamine (sisekord, dokumendihaldus, puhkusegraafikute koostamise ja puhkusearvestuse pidamise korraldamine
Personalistatistika ja arvestuse pidamine (personali voolavus, töötajate vanus, haridus, koolitused, haigused jne)
Palgaarvestuse korraldamine
Personalialaste käskkirjade ja  korralduste vormistamine
Tõendite ja iseloomustuste koostamine töötajatele.
Dokumentatsiooniga tutvumine
Vestlused juhtide ja töötajatega
Kirjalik uuring juhtidele ja töötajatele
Kokkuvõte juhtkonnale ja töötajatele
Ettepanekud edasisteks tegevusteks
Tööplaani koostamine
Peame arvestust nii töötasude, maksude, puhkusetasude kui ka puhkusereservide üle.
Edastame maksuametile maksudeklaratsioonid, haigekassale haiguslehed ning pensioniametile info täiendavate lapsepuhkusepäevade või muu vajaliku kohta.
Vajadusel täidame ka Teie töötajaid puudutavad statistikaameti aruanded.
töövaidluskomisjonile avalduse ja kohtule hagiavalduse koostamine
esindamine töövaidluskomisjoni ja kohtuistungitel 
 
Motivatsiooni ja tasustamise valdkonna teenused:
OÜ Majanduspartnert pakub ettevõtetele koolitusvajaduse auditi teostamist ja alljärgnevaid teenuseid :
OÜ Majanduspartner  pakub personalitöö valdkonna koolitusi ettevõtetele ja organisatsioonidele

Personaliarvestuse teenus
Personaliarvestuse eesmärgiks on töösuhteid reguleerivast seadusandlusest tulenevate nõuete korrektne ja ajakohane täitmine.

Personalitöö audit
Personalitöö ettevõttesisese auditi eesmärgiks on kaardistada ettevõttes valitsev personalivaldkonna hetkeolukord ja töötada väljha soovitused valdkonna arendamiseks. Personalisüsteemi auditit võib läbi viia näiteks personalidokumentatsiooni seisukorra hindamiseks või kogu personalijuhtimise olukorra hindamiseks ettevõttes.
Pakume ettevütte töökorralduse analüüsi teenust

Auditi protsessi etapid:

Palgaarvestus


Esindamine töövaidlustes
OÜ Majanduspartner pakub töövaidluste lahendamisel alljärgnevaid teenuseid:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.